Inspiration

Hej! Så var man hemma igen, efter en vecka i Glastonbury. En vecka som gav mig kraft och inspiration till mina kommande projekt och där jag är i livet just…

Hemresan

Hej! Då var en vecka redan till ända. En helt fantastisk vecka med allt som vi fått vara med om. Hemresan påbörjades med buss vid 06.15. Sen med alla väntetider…

Glastonbury dag 7

Hej! Nu har det kommit till den sista dagen här i Glastonbury-för den här gången! Jag kommer att åka tillbaka hit igen för att fylla på med kraft, inspiration och…

Glastonbury dag 6

Hej! Idag har vi haft regn i omgångar här i Glastonbury. Moder Jord behöver vatten så det var efterlängtat! Vi gick upp till The Holy Thorn Tree och knöt ett…

Glastonbury dag 5

Hej! Dagen började med ett besök till Chalies Well. En fantastisk trädgård och källa, där vi gick igenom de 7 chakrana. Var som en chakrabalansering när jag gått igenom alla…

Glastonbury dag 4

Hej! Dagen startade vid 4.30 och med buss tog vi oss till Stonehenge. Ännu en fantastisk plats med många, härliga energier. Ljuset var så vitt att det gränsade till blå…

Glastonbury dag 3

Hej! Ännu en dag på denna magiska plats är till ända. En dag fylld med nya insikter, bekräftelser och guidning bland alla härliga energier. Vi började dagen med att vandra…

Glastonbury dag 2

Hej! Vaknade upp till en fantastisk dag i Glastonbury. Sol, värme och härliga vindar emellanåt. Idag började vi med kort presentation av varandra i gruppen och lite information. Sen tog…

Glastonbury dag 1

Hej! Igår, 22 juli, var der avfärd mot Glastonbury. Åtminstone började resan då. Strax efter 16 blev jag upphämtad av min vän Cecilia och vi styrde näsan mot Karlstad där…

Glastonbury

Hej fina ni! Idag är avresedag mot Glastonbury. Det tar totalt ca. 30 h att ta sig dit om jag räknar från kl.16 idag då vi åker jag och min…

Pennan glöder

Hej! Just nu är jag inne i ett enormt flöde och energin är på topp så här skriver jag så pennan glöder på kommande projekt. Jag hoppas min kommande bok “Upptäck…

Semester

Hej fina du! Juni närmar sig sitt slut och en ny månad tar vid. Juli. En månad som är fylld med mycket i min kalender och kommer gå blixtsnabbt har…

Harmoni

Hej på er alla & god fortsättning på midsommaren! Eller vad man nu säger. Trevlig midsommar önskar jag er allihopa iallafall 🙂 Idag är det midsommardagen. Om några dagar vänder…

Utvecklingscirkel

Via Facebook har jag en utvecklingscirkel där alla mina elever har tillgång men också kan du som inte är elev än, delta. Där kan man träna på varandra, ta del…

Glömde säga

Jo jag glömde säga det att även om jag har installerat ett nytt kursverktyg så är det inte tillgängligt för alla kurser ännu. Jag flyttar över kurserna under vecka 25…